16χρονος στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε μπαρ της Θεσσαλονίκης
Συναγερμός σήμανε τα ξημερώματα της Κυριακής στη Θεσσαλονίκη, όταν ένας 16χρονος μεταφέρθηκε εσπευσμένα σε νοσοκομείο της πόλης, έχοντας καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ σε μπαρ της περιοχής. Σύμφωνα με πληροφορίες της Αστυνομίας, ο ανήλικος είχε εισέλθει στο κατάστημα και προμηθευτεί αλκοολούχα ποτά, παρά το γεγονός ότι η κατανάλωση από ανηλίκους απαγορεύεται αυστηρά.
Οι αρχές προχώρησαν στη σύλληψη του 62χρονου ιδιοκτήτη του μπαρ, ο οποίος κατηγορείται ότι επέτρεψε την είσοδο και την εξυπηρέτηση του 16χρονου. Ο νεαρός μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο, όπου του παρασχέθηκαν άμεσα οι πρώτες βοήθειες και η κατάσταση της υγείας του παρακολουθείται στενά.
Το περιστατικό αναζωπυρώνει τη συζήτηση γύρω από την ανάγκη αυστηρότερων ελέγχων σε χώρους διασκέδασης, καθώς και την ευθύνη των επιχειρηματιών απέναντι στη νομοθεσία και την προστασία των ανηλίκων.
by: