Ανοικτός ο Περιφερειακός μετά τις εργασίες για το Fly Over
Η περιφερειακή οδός Θεσσαλονίκης δόθηκε εκ νέου στην κυκλοφορία μετά την ολοκλήρωση των εργασιών που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του έργου Fly Over. Οι παρεμβάσεις αφορούσαν την κατεδάφιση της γέφυρας Πανοράματος, διαδικασία που απαίτησε ολιγοήμερο αποκλεισμό του δρόμου. Σύμφωνα με τις αρχές, από το πρωί της Κυριακής λειτουργούν κανονικά και τα δύο ρεύματα, τόσο προς το αεροδρόμιο όσο και προς τα δυτικά.
Η επαναλειτουργία του δρόμου ανακουφίζει χιλιάδες οδηγούς που κινούνται καθημερινά στον Περιφερειακό, έναν από τους πιο επιβαρυμένους άξονες της πόλης. Το έργο Fly Over συνεχίζεται με στόχο τη συνολική αναβάθμιση των μετακινήσεων και τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στη Θεσσαλονίκη.
πηγή φωτό:www.amna.gr
by: