Άνοιξαν οι δρόμοι: Ομαλή η κυκλοφορία σε Νέα Μάλγαρα και Θεσσαλονίκη–Έδεσσα
Η κυκλοφορία αποκαταστάθηκε πλήρως στα διόδια Νέων Μαλγάρων και στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης–Εδέσσης, μετά την άρση των αποκλεισμών που είχαν προκαλέσει οι αγροτικές κινητοποιήσεις. Σύμφωνα με ενημέρωση της αστυνομίας, τα οχήματα κινούνται πλέον χωρίς περιορισμούς και στα δύο ρεύματα, τόσο στον άξονα του ΠΑΘΕ όσο και στο σημείο της Χαλκηδόνας, όπου επίσης είχαν σημειωθεί μπλοκαρίσματα.
Πληροφορίες από τοπικά μέσα αναφέρουν ότι οι παραγωγοί αποχώρησαν σταδιακά από τα μπλόκα, καθώς βρίσκονται σε φάση επαναξιολόγησης των επόμενων κινήσεών τους. Η ομαλοποίηση της κυκλοφορίας αναμένεται να διευκολύνει σημαντικά τη μετακίνηση οδηγών και επαγγελματιών που είχαν ταλαιπωρηθεί τις προηγούμενες ημέρες. Παράλληλα, παραμένει ανοιχτό το ενδεχόμενο νέων κινητοποιήσεων, ανάλογα με τις εξελίξεις στις συζητήσεις με την κυβέρνηση.
by: