απόδραση απο το νοσοκομείο
Ειδήσεις, Συμβαίνει τώρα

Απόδραση 47χρονου κρατουμένου από το Ιπποκράτειο: Σε εξέλιξη μεγάλη επιχείρηση εντοπισμού

Συναγερμός σήμανε το πρωί της Τρίτης στη Θεσσαλονίκη, όταν ένας 47χρονος κρατούμενος κατάφερε να αποδράσει από το Ιπποκράτειο Νοσοκομείο, όπου νοσηλευόταν. Ο άνδρας, ο οποίος είχε συλληφθεί από την ΟΠΚΕ και αντιμετώπιζε καρδιολογικά προβλήματα, είχε αρχικά μεταφερθεί στη ΜΕΘ και στη συνέχεια σε απλό θάλαμο, όπου η παρουσία αστυνομικών δεν ήταν συνεχής λόγω οδηγιών των θεραπόντων ιατρών .

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, ο κρατούμενος εκμεταλλεύτηκε τις συνθήκες στον θάλαμο και δραπέτευσε πηδώντας από το παράθυρο, διαφεύγοντας της προσοχής του προσωπικού. Οι ακριβείς συνθήκες της απόδρασης παραμένουν υπό διερεύνηση, ενώ η ΕΛ.ΑΣ. έχει εξαπολύσει εκτεταμένο ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό του, αξιοποιώντας περιπολικά, ομάδες ΔΙΑΣ και διαθέσιμες δυνάμεις της Άμεσης Δράσης.

Η υπόθεση έχει προκαλέσει ερωτήματα σχετικά με τα μέτρα φύλαξης νοσηλευόμενων κρατουμένων και αναμένεται να εξεταστεί λεπτομερώς από τις αρμόδιες αρχές.