Uncategorised

Χριστός Ανέστη!

Η Θεσσαλονίκη ξημέρωσε πιο ήρεμη σήμερα. Λίγο φως, λίγη σιωπή, λίγη από εκείνη τη γλυκιά ανάσα που αφήνει η Ανάσταση μετά τη νύχτα.

Εύχομαι το Πάσχα να σου φέρει καθαρό μυαλό, δύναμη και στιγμές που πραγματικά μετράνε. Να γεμίσουν οι μέρες με ανθρώπους που αξίζουν και δρόμους που σε πάνε μπροστά.

Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σε όλους  με υγεία, αγάπη και μια πόλη που συνεχίζει να μας χωράει.