Δολιοφθορά στη γραμμή τηλεδιοίκησης Αθήνα–Θεσσαλονίκη: Αποκαταστάθηκε το σύστημα και η φωτοσήμανση
Η τηλεδιοίκηση στη σιδηροδρομική γραμμή Πλατύ–Αιγίνιο αποκαταστάθηκε πλήρως, μετά τη δολιοφθορά που σημειώθηκε σε τρία διαφορετικά σημεία του δικτύου. Τα συνεργεία του ΟΣΕ εργάστηκαν αδιάκοπα για περισσότερες από 15 ώρες, τοποθετώντας νέα καλώδια και οπτικές ίνες μέσα σε μεταλλικές, αντιδιαβρωτικές θήκες, οι οποίες στη συνέχεια τσιμεντώθηκαν για λόγους ασφαλείας.
Οι έρευνες της αστυνομίας συνεχίζονται, με συλλογή αποτυπωμάτων από μεταλλικά στοιχεία και κομμένα καλώδια, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει εντοπιστεί δράστης. Την υπόθεση έχει αναλάβει το λεγόμενο «ελληνικό FBI» σε συνεργασία με τη Δίωξη Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος, ενώ έχει διαταχθεί προκαταρκτική εξέταση από την Εισαγγελία Εφετών Θεσσαλονίκης.
Η κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών διεξάγεται πλέον κανονικά, καθώς η φωτοσήμανση έχει αποκατασταθεί και το σύστημα τηλεδιοίκησης λειτουργεί ξανά. Στο σημείο παραμένει 24ωρη αστυνομική φύλαξη, ενώ εκκρεμεί η πλήρης αποκατάσταση της περίφραξης.
by: