Δώρο ζωής από 64χρονο δότη στο ΓΝΘ «Γ. Παπανικολάου»
Μια πράξη βαθιάς ανθρωπιάς και αλληλεγγύης σημειώθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «Γ. Παπανικολάου», όπου η δωρεά οργάνων από έναν 64χρονο άνδρα χάρισε ελπίδα και ζωή σε συνανθρώπους μας. Ο δότης νοσηλευόταν στη Β΄ Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και η διαδικασία ολοκληρώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες της 11ης Ιανουαρίου.
Η οικογένεια του εκλιπόντος πήρε τη γενναία απόφαση να προσφέρει τα όργανά του, επιτρέποντας τη λήψη ήπατος, νεφρού και κερατοειδών, τα οποία μεταφέρθηκαν άμεσα σε μεταμοσχευτικά κέντρα της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας. Η επιχείρηση πραγματοποιήθηκε με τον συντονισμό του Ελληνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων και τη συνεργασία εξειδικευμένων ομάδων από το «Ιπποκράτειο», το «Λαϊκό» και την Οφθαλμολογική Κλινική του ΠΓΝΘ ΑΧΕΠΑ.
Η διοίκηση του νοσοκομείου εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της προς την οικογένεια του δότη, αλλά και προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό που συνέβαλε στην επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας. Η δωρεά οργάνων, όπως τονίζεται, αποτελεί την ύψιστη πράξη προσφοράς και ελπίδας, υπενθυμίζοντας τη δύναμη της ανθρώπινης αλληλεγγύης.
by: