Εγνατία Οδός: Αυτοψία Ταχιάου στα πρώτα εργοτάξια αναβάθμισης
Τα πρώτα εργοτάξια της αναβάθμισης της Εγνατίας Οδού επισκέφθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος, επιθεωρώντας τις εργασίες που έχουν ήδη ξεκινήσει σε κομβικά σημεία του άξονα. Ο υφυπουργός βρέθηκε στα τμήματα Κλειδί–Σίνδος, όπου πραγματοποιούνται οι πρώτες ασφαλτοστρώσεις, καθώς και στο εργοτάξιο του Αγίου Αθανασίου, το οποίο υποστηρίζει και την κατασκευή του δεύτερου κλάδου «Χαλάστρα – Εύζωνοι» .
Στελέχη της κατασκευαστικής εταιρείας ενημέρωσαν τον κ. Ταχιάο για την πρόοδο των παρεμβάσεων βαριάς συντήρησης που έχει αναλάβει η παραχωρησιούχος «Νέα Εγνατία Οδός Α.Ε.» . Ο υφυπουργός τόνισε ότι ο οδικός άξονας παρουσιάζει πλέον σημάδια γήρανσης και απαιτεί εκτεταμένες εργασίες, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας μετακινήσεων και κυρίως την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.
Όπως σημείωσε, τα εργοτάξια θα είναι πολλά τα επόμενα χρόνια, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει προσωρινές δυσκολίες στους οδηγούς. Υπογράμμισε όμως ότι η ασφάλεια προέχει και κάλεσε τους χρήστες του δρόμου να τηρούν τη σήμανση των προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων . Παράλληλα, συμφωνήθηκε πως σε περιόδους αυξημένης εξόδου –ιδίως το καλοκαίρι– ο δρόμος θα παραμένει χωρίς εργοτάξια, ώστε να περιορίζονται οι καθυστερήσεις
by: