Κοινωνία & Πολιτική

Ένα νέο «πράσινο τοπίο» γεννιέται στην Ευκαρπία: Στην τελική ευθεία το μεγαλύτερο αστικό δάσος της δυτικής Θεσσαλονίκης

Στην Ευκαρπία, ένα από τα πιο φιλόδοξα έργα αστικού πρασίνου της χώρας μπαίνει στην τελική του φάση, με στόχο να ανοίξει επίσημα για το κοινό στις 6 Ιουνίου. Τα συνεργεία εργάζονται εντατικά, καθώς ο νέος χώρος αναψυχής και περιβαλλοντικής αναβάθμισης ετοιμάζεται να υποδεχθεί κατοίκους και επισκέπτες της δυτικής Θεσσαλονίκης. Μέχρι στιγμής έχουν φυτευτεί 100.000 δέντρα και έχουν τοποθετηθεί 220.000 θάμνοι, δημιουργώντας μια εντυπωσιακή πράσινη έκταση που αλλάζει την εικόνα της περιοχής .

Παράλληλα, ολοκληρώνονται οι υποδομές που θα πλαισιώσουν το νέο δάσος: η παιδική χαρά, η μικρή εκκλησία, τα μονοπάτια για περπάτημα και άσκηση, καθώς και οι δασικοί δρόμοι που θα διευκολύνουν την πρόσβαση. Μια φυσική ρεματιά με πλατάνια αναμένεται να αποτελέσει ένα από τα πιο εντυπωσιακά σημεία του χώρου, ενώ το αναψυκτήριο βρίσκεται ήδη έτοιμο, περιμένοντας την τελική άδεια λειτουργίας. Στα τέλη Μαΐου θα ολοκληρωθεί και η ασφαλτόστρωση του δρόμου που θα συνδέει τη στροφή του εργοταξίου ΤΙΤΑΝ με το νέο δάσος και τον οικολογικό χώρο στάθμευσης .

Η πρωτοβουλία ανήκει στον επιχειρηματία Σταύρο Ανδρεάδη, ο οποίος μέσω δωρεάς ανέλαβε να μεταμορφώσει μια έκταση 3.000 στρεμμάτων σε σύγχρονο πνεύμονα πρασίνου. Ο δήμαρχος Παύλου Μελά, Δημήτρης Ασλανίδης, τονίζει ότι το έργο «ζωντανεύει» μια περιοχή που για χρόνια είχε εγκαταλειφθεί και πλέον εξελίσσεται σε νέο σημείο αναφοράς για ολόκληρη τη Βόρεια Ελλάδα

  • Ποιοι γιορτάζουν;

  • Διαβάζουν τώρα

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Δημοφιλή άρθρα