Επανεκκίνηση Σιδηροδρομικών Δρομολογίων Θεσσαλονίκη – Έδεσσα – Φλώρινα από 30 Μαΐου
Από το Σάββατο 30 Μαΐου 2026, επανέρχεται σε πλήρη λειτουργία η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Έδεσσα – Φλώρινα, ενισχύοντας σημαντικά τις μετακινήσεις στη Βόρεια Ελλάδα. Ο ΟΣΕ ανακοίνωσε ότι τίθενται σε ισχύ νέα, ανανεωμένα δρομολόγια, αποτέλεσμα του πρόσφατου σχεδιασμού και της συνεργασίας με τη Hellenic Train .
Το νέο πρόγραμμα προβλέπει περισσότερες συνδέσεις ανάμεσα στη Θεσσαλονίκη και βασικούς σταθμούς της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας, όπως Βέροια, Νάουσα, Έδεσσα, Αμύνταιο και Φλώρινα. Παράλληλα, καθιερώνεται καθημερινή διασύνδεση Έδεσσας – Φλώρινας, ενώ ενισχύονται και τα δρομολόγια προς Θεσσαλονίκη .
Ιδιαίτερη μέριμνα έχει δοθεί στην πλήρη κάλυψη των ραδιοεπικοινωνιών στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Φλώρινα, βελτιώνοντας την ασφάλεια και την αξιοπιστία του δικτύου .
Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, η επανέναρξη αποτελεί σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υπηρεσιών και την καλύτερη εξυπηρέτηση των τοπικών κοινωνιών
by: