Εσύ το xess ότι το Σέιχ Σου… ???
Λες “Σέιχ Σου” και σου έρχεται στο μυαλό κάποιος Άραβας σεΐχης να κάνει βόλτες ανάμεσα στα πεύκα, με καμήλες παρκαρισμένες δίπλα στα μονοπάτια. Spoiler: δεν πέρασε ποτέ τέτοιος τύπος από εκεί. Ούτε για check‑in στο Instagram.
Η ονομασία προέρχεται από το “Σεϊχ Σουλτάν”, παραφθορά της οθωμανικής λέξης για… το νερό της πηγής. Ναι, τόσο απλά. Το δάσος δεν είχε σεΐχη είχε νεράκι. Πηγή. Υγρασία. Τίποτα εξωτικό, τίποτα μυστηριώδες.
Αλλά επειδή στη Θεσσαλονίκη έχουμε το ταλέντο να κάνουμε τα πάντα να ακούγονται πιο κάτι, το “νερό της πηγής” έγινε “Σέιχ Σου” και ξαφνικά απέκτησε μια αύρα τύπου “εκεί πάνω κάτι παίζει”. Και κάπως έτσι, ένα δάσος που πήρε το όνομά του από… υδραυλική κατάσταση, έγινε το πιο ρομαντικό σημείο για βόλτες, εξομολογήσεις, first dates και “πάμε μια γύρα να καθαρίσει το μυαλό”.
Γιατί, μεταξύ μας, “πάμε για περπάτημα στο Νερό Σου” δεν θα έπειθε ούτε κουτάβι να σηκωθεί από τον καναπέ.
by: