Φεστιβάλ Ανακύκλωσης Θεσσαλονίκης: Ένας θεσμός που μεγαλώνει μαζί με την πόλη
Το 10ο Φεστιβάλ Ανακύκλωσης του Δήμου Θεσσαλονίκης ανοίγει τις πύλες του στις 23 Μαρτίου στο περίπτερο 16 της ΔΕΘ–HELEXPO, σηματοδοτώντας μια δεκαετία δράσεων που έχουν συμβάλει ουσιαστικά στην περιβαλλοντική εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση των πολιτών. Το φεστιβάλ θα διαρκέσει έως τις 27 Μαρτίου και θα πραγματοποιηθεί παράλληλα με τη διεθνή έκθεση κυκλικής οικονομίας Forward Green.
Στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται παρουσιάσεις συστημάτων ανακύκλωσης, δράσεις κυκλικής οικονομίας, εκπαιδευτικά προγράμματα για μαθητές, καλλιτεχνικά δρώμενα και δεκαπέντε θεματικά εργαστήρια. Ιδιαίτερη θέση έχουν οι δύο ημερίδες που θα πραγματοποιηθούν στο stage του περιπτέρου, με θέματα την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαχείριση αποβλήτων.
Με αφορμή τον επετειακό χαρακτήρα, φέτος διοργανώνονται για πρώτη φορά τρεις διαγωνισμοί για μαθητές: κατασκευών από ανακυκλώσιμα υλικά, φωτογραφίας και βίντεο/διαφημιστικού σποτ, με στόχο την ενεργή συμμετοχή των νέων και την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης. Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν από τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Στέλιο Αγγελούδη στις 23 Μαρτίου στις 18:00.
by: