Μήνυμα ενότητας απο τη Δήμαρχο Καλαμαριάς
Κοινωνία & Πολιτική

Καλαμαριά: Με υπερηφάνεια γιορτάστηκε η 25η Μαρτίου – Μήνυμα ενότητας από τη Δήμαρχο Αραπογλου

Με ιδιαίτερη χαρά και βαθιά υπερηφάνεια, η Καλαμαριά τίμησε και φέτος την επέτειο της Εθνικής Παλιγγενεσίας, με τους μαθητές των σχολείων και τα μέλη των πολιτιστικών και αθλητικών συλλόγων να παρελαύνουν μπροστά στο γνώριμο θαλάσσιο τοπίο της πόλης. Η Δήμαρχος Καλαμαριάς, κα Αραπογλου, συνεχάρη θερμά όλα τα παιδιά για την άψογη παρουσία τους, υπογραμμίζοντας πως αποτελούν το πιο φωτεινό κομμάτι του μέλλοντος της πόλης.

Οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν με την έπαρση της σημαίας στο Δημαρχείο, παρουσία της Παγκόσμιας Πρωταθλήτριας της Microsoft και μαθήτριας του 3ου Λυκείου Καλαμαριάς, Ελένης Καρακασίδου. Ακολούθησε η δοξολογία στον Ιερό Ναό του Ευαγγελισμού στο Καραμπουρνάκι, σε κλίμα σεβασμού και συγκίνησης. Η κατάθεση στεφάνων αποτέλεσε φόρο τιμής στους ήρωες του ’21, ενώ η μεγάλη παρέλαση στη Νικ. Πλαστήρα ολοκλήρωσε τον εορτασμό.

Η Δήμαρχος τόνισε πως τα διαχρονικά διδάγματα της Ιστορίας μάς καθοδηγούν, επιβεβαιώνοντας ότι με ενότητα και συνεργασία η Καλαμαριά μπορεί να πετύχει ακόμη περισσότερα. Χρόνια πολλά σε όλες και όλους.