Κάλεσμα της Πανελλαδικής Επιτροπής Μπλόκων για μαζική συμμετοχή στο συλλαλητήριο της Agrotica
Η Πανελλαδική Επιτροπή Μπλόκων απευθύνει νέο κάλεσμα στους αγρότες για δυναμική παρουσία στο συλλαλητήριο που θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη, την Πέμπτη 12 Μαρτίου, στις 17:00, στην πλατεία ΧΑΝΘ, στο πλαίσιο των εγκαινίων της έκθεσης Agrotica . Η γραμματεία της Επιτροπής τονίζει ότι ο αγώνας συνεχίζεται μετά τα μεγάλα μπλόκα και το συλλαλητήριο στην Αθήνα, υπογραμμίζοντας πως οι αγρότες διεκδικούν τιμές που καλύπτουν το κόστος παραγωγής και προσιτά, ποιοτικά τρόφιμα για τον λαό.
Στο κάλεσμα επισημαίνεται ότι ο κοινός αντίπαλος είναι οι μεσάζοντες και τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα, τα οποία –όπως αναφέρουν– ενισχύονται από κυβερνητικές πολιτικές και την ΚΑΠ. Παράλληλα, καταγγέλλονται οι διώξεις σε βάρος αγροτών, με την Επιτροπή να δηλώνει πως η καταστολή δεν κάμπτει τον αγώνα, ο οποίος συνεχίζεται με κινητοποιήσεις σε όλη τη χώρα.
by: