Ειδήσεις

Καταδίκη δύο αντιδημάρχων για θανατηφόρα επίθεση αδέσποτων στη Θεσσαλονίκη

Η υπόθεση που συγκλόνισε το Ελαιόρεμα το 2020, με τον θάνατο ενός 65χρονου και τον σοβαρό τραυματισμό ενός 82χρονου από αγέλη αδέσποτων σκύλων, κατέληξε στην καταδίκη δύο πρώην αντιδημάρχων της Θεσσαλονίκης. Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο έκρινε ότι οι δύο αυτοδιοικητικοί είχαν ευθύνη δια παραλείψεως για τη διαχείριση των αδέσποτων ζώων στην περιοχή, επιβάλλοντας ποινή φυλάκισης τριών ετών και εννέα μηνών στον καθένα, με αναγνώριση ελαφρυντικού. Και οι δύο άσκησαν έφεση και αφέθηκαν ελεύθεροι.

Τα περιστατικά σημειώθηκαν με διαφορά λίγων ωρών, ενώ είχε προηγηθεί ακόμη μία επίθεση σε νεαρή γυναίκα. Στις απολογίες τους, οι κατηγορούμενοι αντάλλαξαν ευθύνες για το ποιος είχε την αρμοδιότητα, ενώ η εισαγγελέας υπογράμμισε ότι οι θέσεις ευθύνης απαιτούν άμεση δράση και όχι μετακύλιση υποχρεώσεων. Με την ίδια απόφαση, τα μέλη της δημοτικής επιτροπής για τα αδέσποτα αθωώθηκαν, κλείνοντας ένα πολύκροτο κεφάλαιο για τον δήμο.

  • Ποιοι γιορτάζουν;

  • Διαβάζουν τώρα

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Δημοφιλή άρθρα