Κατάνυξη στα Θεοφάνια της Θεσσαλονίκης
Σε ιδιαίτερα κατανυκτικό κλίμα τελέστηκε ο Καθαγιασμός των Υδάτων στη Θεσσαλονίκη, με πλήθος πιστών να συγκεντρώνεται από νωρίς το πρωί στην παραλιακή ζώνη και τον Α’ προβλήτα του λιμανιού. Η τελετή ξεκίνησε με τη Θεία Λειτουργία στον Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, ενώ ακολούθησε η καθιερωμένη λιτανεία προς το λιμάνι, συνοδεία κληρικών, εκπροσώπων αρχών και πολιτών κάθε ηλικίας.
Ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Φιλόθεος τέλεσε τον Μεγάλο Αγιασμό, πριν τη ρίψη του Σταυρού στα νερά του Θερμαϊκού, όπου αρκετοί κολυμβητές βούτηξαν για την ευλογία. Η πόλη γιόρτασε τα Θεοφάνια με λαμπρότητα, διατηρώντας το βαθύ θρησκευτικό της έθος και προσελκύοντας επισκέπτες που θέλησαν να ζήσουν από κοντά ένα από τα πιο σημαντικά ορθόδοξα έθιμα.
πηγή φωτό: www.parapolitika.gr
by: