Μετρό Θεσσαλονίκης: Η επέκταση προς Καλαμαριά έρχεται το καλοκαίρι με πέντε νέους σταθμούς
Η Θεσσαλονίκη ετοιμάζεται να κάνει ακόμη ένα σημαντικό βήμα στις αστικές μετακινήσεις, καθώς η επέκταση του Μετρό προς την Καλαμαριά αναμένεται να λειτουργήσει μέσα στο καλοκαίρι, σύμφωνα με τις δηλώσεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρίστου Δήμα. Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο υπουργός επιβεβαίωσε ότι πέντε νέοι σταθμοί θα παραδοθούν στο κοινό, ενισχύοντας σημαντικά τη συνδεσιμότητα των ανατολικών περιοχών με το κέντρο της πόλης.
Ο Χρίστος Δήμας τόνισε ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης αποτελεί ένα από τα πιο σύγχρονα συστήματα στην Ευρώπη, χάρη στην προηγμένη τεχνολογία που χρησιμοποιεί. Παράλληλα, υπογράμμισε ότι η λειτουργία του, σε συνδυασμό με τις παρεμβάσεις της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της Τροχαίας, έχει ήδη μειώσει την κυκλοφορία στο κέντρο κατά 15% τους τελευταίους 15 μήνες.
Σε ό,τι αφορά το Fly Over, ο υπουργός ανέφερε ότι το έργο έχει ολοκληρωθεί κατά 50% και αναμένεται να παραδοθεί το πρώτο εξάμηνο του 2027. Παράλληλα, προχωρούν και τα έργα οδικής ασφάλειας στον ΒΟΑΚ, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας των κατοίκων της Κρήτης.
Η επέκταση προς Καλαμαριά αποτελεί ένα από τα πιο αναμενόμενα έργα για τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης, καθώς θα μειώσει σημαντικά τους χρόνους μετακίνησης και θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής σε μια από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της πόλης.
by: