Μικρασιατικός Σύλλογος Ν. Ευκαρπίας «Ουσάκ»: Μια βραδιά τιμής, μνήμης και παράδοσης
Με ιδιαίτερη συγκίνηση και χαρά παρευρέθηκε ο Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας Σταύρος Φέτκος στον ετήσιο χορό του Μικρασιατικού Συλλόγου Ν. Ευκαρπίας «Ουσάκ», ενός συλλόγου που εδώ και χρόνια κρατά ζωντανή τη μνήμη και την πολιτιστική κληρονομιά των Μικρασιατών.
Ο κ. Φέτκος, ως ενεργό μέλος του συλλόγου και Μικρασιάτης ο ίδιος, τόνισε πως η σχέση του με τον «Ουσάκ» είναι βαθιά προσωπική και όχι μόνο θεσμική, υπογραμμίζοντας το χρέος όλων να στηρίζουν δράσεις που τιμούν τις ρίζες και την ιστορία του τόπου.
Ευχαρίστησε θερμά την Πρόεδρο Σοφία Τσολοζίδου για τα ζεστά και τιμητικά λόγια, αναγνωρίζοντας τη συλλογική προσπάθεια που απαιτείται για τη διατήρηση της παράδοσης.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, αφήνοντας μια ζεστή αίσθηση ενότητας, πολιτισμού και συνέχειας της μικρασιατικής ταυτότητας στη Νέα Ευκαρπία.
by: