Μνημόσυνο για τα θύματα των Τεμπών στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης
Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης τελέστηκε εχθές το μνημόσυνο για τα θύματα της τραγωδίας των Τεμπών στο Ιερό Παρεκκλήσι του Αποστόλου και Διακόνου Φιλίππου, μέσα στον νέο σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης. Συγγενείς και φίλοι των 57 ανθρώπων που χάθηκαν στο δυστύχημα βρέθηκαν στο σημείο όπου το μοιραίο τρένο δεν έφτασε ποτέ, τιμώντας τη μνήμη τους με προσευχή και σιωπή.
Τη λειτουργία τέλεσε ο Μητροπολίτης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως Βαρνάβας, ο οποίος ανέγνωσε ένα προς ένα τα ονόματα των θυμάτων, ενώ οι καμπάνες ήχησαν 57 φορές, συμβολίζοντας τις ζωές που χάθηκαν τόσο άδικα. Οι οικογένειες επανέλαβαν το αίτημά τους για δικαιοσύνη, τονίζοντας πως δύο χρόνια μετά, η ανάγκη για πλήρη διαλεύκανση παραμένει πιο επιτακτική από ποτέ.
Στο μνημόσυνο παρευρέθηκε και ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, γεγονός που προκάλεσε αντιδράσεις από ορισμένους συγγενείς. Παράλληλα, οι οικογένειες κάλεσαν τον κόσμο να συμμετάσχει στις επερχόμενες κινητοποιήσεις για τη «μαύρη» επέτειο, επισημαίνοντας πως η μνήμη των θυμάτων δεν πρέπει να ξεχαστεί.
by: