Πιο κοντά στη Σελήνη από τη Γη τα μέλη της αποστολής Artemis II
Οι τέσσερις αστροναύτες της αποστολής Artemis II της NASA βρίσκονται πλέον πιο κοντά στη Σελήνη παρά στη Γη, καθώς το διαστημόπλοιο Orion συνεχίζει την πορεία του προς τον φυσικό μας δορυφόρο. Το ορόσημο επιτεύχθηκε δύο ημέρες, πέντε ώρες και 24 λεπτά μετά την απογείωση, με την απόσταση από τη Γη να ξεπερνά τα 219.000 χιλιόμετρα. «Μπορούμε να δούμε τη Σελήνη από την καταπακτή, είναι ένα όμορφο θέαμα», δήλωσε η αστροναύτης Κριστίνα Κοχ, εκφράζοντας τη συγκίνηση του πληρώματος.
Η NASA χαρακτήρισε τη στιγμή «στα μισά του δρόμου» προς τη σεληνιακή τροχιά, τονίζοντας ότι η αποστολή αποτελεί κρίσιμο βήμα για την επιστροφή του ανθρώπου στη Σελήνη μετά από μισό αιώνα. Η Artemis II είναι η πρώτη επανδρωμένη δοκιμή του προγράμματος που θα ανοίξει τον δρόμο για τη σεληνιακή αποστολή Artemis III το 2027.
by: