πρόσκληση για την κοπή πίτας της Ποντιακής Εστίας Νεάπολης
Κοινωνία & Πολιτική

Ποντιακή Εστία Νεάπολης: Πρόσκληση για την κοπή της Βασιλόπιτας

Η Ποντιακή Εστία Νεάπολης προσκαλεί τα μέλη και τους φίλους της σε μια ζεστή, παραδοσιακή συνάντηση για την κοπή της Βασιλόπιτας. Ο Πρόεδρος Δημήτρης Ζιγκερίδης και το Διοικητικό Συμβούλιο απευθύνουν ανοιχτή πρόσκληση σε όλους όσοι επιθυμούν να τιμήσουν την εκδήλωση και να υποδεχθούν μαζί τη νέα χρονιά με ευχές και καλή διάθεση.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2026, στις 7 μ.μ., στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης, σε έναν χώρο που παραδοσιακά φιλοξενεί τις δράσεις του συλλόγου και ενισχύει το πνεύμα ενότητας της τοπικής κοινωνίας.

Μια όμορφη ευκαιρία για όλους να συναντηθούν, να ανταλλάξουν ευχές και να στηρίξουν τη δράση της Ποντιακής Εστίας.