Βλάβη στο μετρό Θεσσαλονίκης οι επιβάτες περπατούσαν στις ράγες
Ειδήσεις

Πρωτοφανές περιστατικό στο Μετρό Θεσσαλονίκης: Επιβάτες περπάτησαν μέσα στα τούνελ μετά από βλάβη συρμού

Ένα ασυνήθιστο και ιδιαίτερα ανησυχητικό περιστατικό σημειώθηκε στο Μετρό Θεσσαλονίκης, όταν συρμός ακινητοποιήθηκε στον σταθμό Φλέμινγκ, προκαλώντας πλήρη διακοπή των δρομολογίων προς τα ανατολικά. Οι επιβάτες, χωρίς άλλη επιλογή, αναγκάστηκαν να κατέβουν στις σήραγγες και να περπατήσουν με τα πόδια μέχρι τον επόμενο σταθμό, δημιουργώντας εικόνες που δεν συνάδουν με ένα σύγχρονο μέσο σταθερής τροχιάς.

Την ίδια ώρα, εκατοντάδες πολίτες περίμεναν μάταια στους σταθμούς Νέας Ελβετίας, Φλέμινγκ και Μαρτίου, χωρίς σαφή ενημέρωση για το τι συμβαίνει. Η εταιρεία έκανε λόγο για «τεχνικό πρόβλημα», αναφέροντας ότι τα δρομολόγια διεξάγονταν μόνο από μία τροχιά, γεγονός που προκάλεσε σημαντικές καθυστερήσεις.

Το περιστατικό έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά δυσλειτουργιών των τελευταίων ημερών, εντείνοντας τις ανησυχίες των επιβατών για την ασφάλεια και την αξιοπιστία του νέου συστήματος μεταφορών της πόλης.

  • Ποιοι γιορτάζουν;

  • Διαβάζουν τώρα

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Δημοφιλή άρθρα