Rockstar Games υπό απειλή: Hackers δίνουν διορία έως 14 Απριλίου για λύτρα
Σοβαρή αναστάτωση έχει προκαλέσει στη διεθνή gaming κοινότητα η είδηση ότι ομάδα hackers απειλεί τη Rockstar Games, δίνοντας προθεσμία μέχρι τις 14 Απριλίου για την καταβολή λύτρων. Η ομάδα που αυτοαποκαλείται “ShinyHunters” υποστηρίζει ότι έχει αποκτήσει πρόσβαση σε ευαίσθητα δεδομένα της εταιρείας και ότι, αν δεν ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις της, θα δημοσιοποιήσει το υλικό στο διαδίκτυο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που κυκλοφορούν, η παραβίαση φαίνεται να έγινε μέσω του Anodot, ενός cloud‑based SaaS εργαλείου παρακολούθησης που χρησιμοποιεί η Rockstar. Οι hackers ισχυρίζονται ότι έχουν στα χέρια τους οικονομικά στοιχεία, δεδομένα που αφορούν τις καταναλωτικές συνήθειες των παικτών, χρονοδιαγράμματα marketing — πιθανότατα σχετικά με το GTA 6 — καθώς και συμβόλαια συνεργατών.
Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό το ποσό που ζητούν οι δράστες, ενώ δεν υπάρχουν αποδείξεις που να επιβεβαιώνουν πλήρως τους ισχυρισμούς τους. Η Rockstar Games δεν έχει προχωρήσει σε επίσημη δήλωση, την ώρα που το θέμα συζητείται έντονα στα διεθνή media και στα social networks.
Η υπόθεση αναμένεται να ξεκαθαρίσει μέσα στις επόμενες ημέρες, καθώς η διορία που έχουν θέσει οι hackers πλησιάζει.
by: