Θερμαϊκός: Υπογράφηκε η σύμβαση για τη μεγάλη ανάπλαση της οδού Δημοκρατίας – Το μεγαλύτερο έργο στην ιστορία του δήμου
Ένα από τα σημαντικότερα έργα αστικής αναβάθμισης στον Δήμο Θερμαϊκού περνά πλέον στο στάδιο υλοποίησης, μετά την υπογραφή της προγραμματικής σύμβασης ανάμεσα στον δήμαρχο Γιώργο Τζέκο και τον πρόεδρο της ΑΝΕΘ, Θωμά Βράνο. Η σύμβαση αφορά την εκπόνηση των μελετών για την ανάπλαση της οδού Δημοκρατίας και των κάθετων κοινόχρηστων χώρων, ένα έργο που χαρακτηρίζεται ήδη ως το μεγαλύτερο που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ στην περιοχή, με προϋπολογισμό που αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 10 και 15 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με συμπληρωματικές πληροφορίες, το έργο περιλαμβάνει αναβάθμιση πεζοδρομίων, σύγχρονο φωτισμό, ενίσχυση πρασίνου, βελτίωση της κυκλοφοριακής ασφάλειας και δημιουργία νέων σημείων δημόσιου χώρου. Η δημοτική αρχή επισημαίνει ότι η ανάπλαση θα αλλάξει ριζικά την εικόνα του κεντρικού άξονα, ενισχύοντας την εμπορική και κοινωνική δραστηριότητα.
by: