Θεσσαλονίκη: 26χρονη γύρισε σπίτι και βρήκε αγνώστους να… κάνουν Πάσχα μέσα στο σαλόνι της
Μια ιστορία που μοιάζει βγαλμένη από σενάριο μαύρης κωμωδίας εκτυλίχθηκε στην Τούμπα, όταν 26χρονη επέστρεψε στο σπίτι της το απόγευμα της Δευτέρας του Πάσχα και αντίκρισε τρεις άνδρες να έχουν εγκατασταθεί κανονικά μέσα στη μονοκατοικία της. Οι δράστες, ηλικίας 22, 32 και 49 ετών, είχαν εκμεταλλευτεί την απουσία της, παραβίασαν την είσοδο και όχι μόνο προκάλεσαν φθορές και αφαίρεσαν αντικείμενα, αλλά σύμφωνα με την αστυνομία πέρασαν εκεί ολόκληρη την πασχαλινή νύχτα σαν να βρίσκονταν σε δικό τους χώρο.
Η νεαρή ιδιοκτήτρια, σοκαρισμένη από την εικόνα, ειδοποίησε άμεσα την Άμεση Δράση. Περιπολικό έφτασε στο σημείο και οι αστυνομικοί συνέλαβαν τους δύο από τους τρεις άνδρες, ενώ ο τρίτος κατάφερε να διαφύγει με αυτοκίνητο όταν αντιλήφθηκε την παρουσία της ΕΛ.ΑΣ. Μάλιστα, στην προσπάθειά του να φύγει, φέρεται να αποπειράθηκε να χτυπήσει τον σύζυγο της 26χρονης.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στο τμήμα, ενώ συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό του τρίτου ατόμου. Η υπόθεση έχει προκαλέσει έντονη συζήτηση στη γειτονιά, καθώς οι κάτοικοι μιλούν για ένα περιστατικό που ξεπερνά κάθε λογική, με την ιδιοκτήτρια να προσπαθεί ακόμη να συνειδητοποιήσει ότι κάποιοι… έκαναν Πάσχα μέσα στο ίδιο της το σπίτι.
by: