Θεσσαλονίκη: Ανήλικοι επιτέθηκαν με πέτρες σε νυχτερινό λεωφορείο του ΟΑΣΘ
Επίθεση με πέτρες δέχτηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης αστικό λεωφορείο της νυχτερινής γραμμής του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη, με αποτέλεσμα να προκληθούν σοβαρές υλικές ζημιές στα τζάμια του οχήματος. Το περιστατικό σημειώθηκε περίπου στις 04:30 στην οδό Μοναστηρίου, κοντά στον σταθμό των ΚΤΕΛ Μακεδονία, την ώρα που το λεωφορείο εξερχόταν από τον χώρο του σταθμού και κατευθυνόταν προς το κανονικό του δρομολόγιο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι δράστες ήταν δύο ανήλικοι, ηλικίας 15 και 16 ετών, οι οποίοι βρίσκονταν στο πεζοδρόμιο και άρχισαν να πετούν πέτρες προς το εν κινήσει όχημα. Μία από τις πέτρες χτύπησε με δύναμη το πλαϊνό τζάμι, το οποίο θρυμματίστηκε, προκαλώντας αναστάτωση στον οδηγό και στους επιβάτες που βρίσκονταν μέσα στο λεωφορείο εκείνη την ώρα.
Ο οδηγός ενημέρωσε άμεσα το κέντρο του ΟΑΣΘ και την Άμεση Δράση, με αστυνομικές δυνάμεις να φτάνουν στο σημείο λίγα λεπτά αργότερα. Μετά από έρευνες στην περιοχή και αξιοποίηση της περιγραφής του οδηγού, οι δύο ανήλικοι εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν.
Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για φθορά ξένης ιδιοκτησίας, ενώ αναμένεται να οδηγηθούν στον εισαγγελέα Πρωτοδικών για τα περαιτέρω.
by: