48ωρη απεργία στα Ταξί Θεσσαλονίκης
Ειδήσεις

Θεσσαλονίκη χωρίς ταξί για 48 ώρες: Κινητοποιήσεις και πορεία προς τα γραφεία της ΝΔ

Χωρίς ταξί μένει για δύο ημέρες η Θεσσαλονίκη, καθώς οι επαγγελματίες οδηγοί προχωρούν σε 48ωρη απεργία αντιδρώντας στο νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Οι ιδιοκτήτες ταξί, ακολουθώντας την απόφαση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας, κάνουν λόγο για διατάξεις που «απειλούν την ίδια την ύπαρξη του κλάδου» .

Σήμερα το πρωί πραγματοποιείται συγκέντρωση στο γήπεδο μπάσκετ του ΠΑΟΚ στην Πυλαία, ενώ θα ακολουθήσει πορεία προς το αεροδρόμιο και στη συνέχεια προς τα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας στη Μιχαήλ Καλού. Οι οδηγοί ζητούν παράταση στην υποχρεωτική ηλεκτροκίνηση, απόσυρση του άρθρου 52 που –όπως υποστηρίζουν– ευνοεί τα ΙΧ‑βαν, καθώς και επαναφορά του ποινικού μητρώου γενικής χρήσης για τους επαγγελματίες του κλάδου.

Η κινητοποίηση θα συνεχιστεί και αύριο, με τους οδηγούς να δηλώνουν αποφασισμένοι να κλιμακώσουν τις δράσεις τους εάν δεν υπάρξει ανταπόκριση από την Πολιτεία.