Θεσσαλονίκη χωρίς ταξί για 48 ώρες: Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις οι οδηγοί
Η Θεσσαλονίκη μπαίνει σε ένα δύσκολο 48ωρο, καθώς οι οδηγοί ταξί συμμετέχουν στην πανελλαδική απεργία που έχει προκηρύξει ο κλάδος. Η κινητοποίηση, που αφορά την Τρίτη 13 και την Τετάρτη 14 Ιανουαρίου, συνδέεται με σειρά θεμάτων που –όπως υποστηρίζουν τα σωματεία– παραμένουν άλυτα. Μεταξύ αυτών είναι η υποχρεωτική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση από 1/1/2026, ζητήματα που αφορούν το ποινικό μητρώο επαγγελματιών, αλλά και οι χρεώσεις στο αεροδρόμιο, τα οποία έχουν προκαλέσει έντονη δυσαρέσκεια.
Παράλληλα, οι οδηγοί οργανώνουν συγκέντρωση και γενική συνέλευση στη ΔΕΘ, όπου θα καθορίσουν τα επόμενα βήματά τους. Αντίστοιχες κινητοποιήσεις έχουν ανακοινωθεί και σε άλλες πόλεις, με τον κλάδο να δηλώνει αποφασισμένος να συνεχίσει την πίεση προς το Υπουργείο Μεταφορών. Η απεργία αναμένεται να δημιουργήσει σημαντικά προβλήματα στις μετακινήσεις, ειδικά στο κέντρο της πόλης.
by: