Θεσσαλονίκη: Δικογραφία για 42χρονο που κατηγορείται για σειρά κλοπών σε ΑΤΜ
Οι αστυνομικές αρχές της Θεσσαλονίκης σχημάτισαν δικογραφία σε βάρος ενός 42χρονου, ο οποίος φέρεται να εμπλέκεται σε οκτώ κλοπές από πολίτες την ώρα που πραγματοποιούσαν συναλλαγές σε ΑΤΜ τραπεζών . Σύμφωνα με την έρευνα του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Τούμπας‑Τριανδρίας, ο δράστης δρούσε από τον Νοέμβριο του 2025 έως τον Ιανουάριο του 2026, επιλέγοντας περιοχές όπως Τούμπα, Τριανδρία, Καλαμαριά και Χαριλάου.
Η μέθοδός του βασιζόταν στην απασχόληση των θυμάτων τη στιγμή της ανάληψης, επιτρέποντάς του να αφαιρεί χρήματα από τους λογαριασμούς τους. Το συνολικό ποσό που αποκόμισε υπολογίζεται στις 10.000 ευρώ.
Η υπόθεση θα διαβιβαστεί στον αρμόδιο εισαγγελέα, ενώ οι αρχές υπενθυμίζουν στους πολίτες την ανάγκη προσοχής κατά τη χρήση ΑΤΜ, ειδικά σε ώρες και σημεία με περιορισμένη επιτήρηση.
by: