Θεσσαλονίκη: Εντατικοί έλεγχοι σε δεσποζόμενα ζώα – Πρόστιμα και παραβάσεις τον Ιανουάριο
Στο επίκεντρο της αστυνομικής δράσης βρέθηκε τον Ιανουάριο το ζήτημα της προστασίας των ζώων συντροφιάς στη Θεσσαλονίκη. Το Αστυνομικό Τμήμα Κορδελιού – Ευόσμου, σε συνεργασία με τη Δημοτική Αστυνομία και την Κτηνιατρική Υπηρεσία του Δήμου Θεσσαλονίκης, πραγματοποίησε στοχευμένους ελέγχους σε ιδιοκτήτες ζώων σε διάφορες περιοχές του πολεοδομικού συγκροτήματος. Η Ελληνική Αστυνομία, δείχνοντας ιδιαίτερη ευαισθησία στο θέμα της ευζωίας των ζώων, έδωσε έμφαση στην τήρηση της νομοθεσίας και στην ενημέρωση των πολιτών.
Κατά τη διάρκεια των δράσεων ελέγχθηκαν συνολικά 151 ιδιοκτήτες ζώων συντροφιάς. Από τους ελέγχους προέκυψαν αρκετές παραβάσεις, με αποτέλεσμα να επιβληθούν πρόστιμα για διαφορετικούς λόγους. Συγκεκριμένα, βεβαιώθηκαν επτά πρόστιμα των 300 ευρώ για μη έγκαιρη σήμανση ζώου, έντεκα πρόστιμα επίσης των 300 ευρώ για βόλτα χωρίς λουρί, καθώς και δύο πρόστιμα των 1.000 ευρώ για παράλειψη ετήσιου κτηνιατρικού ελέγχου. Επιπλέον, δύο ακόμη ιδιοκτήτες τιμωρήθηκαν με πρόστιμο 1.000 ευρώ για παραβίαση κανόνων ευζωίας, ενώ καταγράφηκαν και δύο πρόστιμα των 100 ευρώ για μη καθαρισμό του περιβάλλοντος από τις ακαθαρσίες του ζώου.
Η Διεύθυνση Αστυνομίας Θεσσαλονίκης τονίζει ότι οι δράσεις αυτές θα συνεχιστούν και θα επεκταθούν σε σημεία με αυξημένη παρουσία ιδιοκτητών ζώων. Στόχος είναι η ενίσχυση της υπευθυνότητας, η προστασία των ζώων και η διασφάλιση ενός καθαρού και ασφαλούς δημόσιου χώρου για όλους.
by: