Ειδήσεις

Θεσσαλονίκη: Καταδίκη της συνοδηγού για την υπόθεση της 21χρονης Έμμας – Τι αποφάσισε το δικαστήριο

Η υπόθεση του τροχαίου που συγκλόνισε τη Θεσσαλονίκη τον Νοέμβριο του 2022 επανήλθε στο προσκήνιο, καθώς το δικαστήριο καταδίκασε τη 23χρονη συνοδηγό του οχήματος που παρέσυρε και σκότωσε την 21χρονη φοιτήτρια Έμμα Καρυωτάκη. Η νεαρή γυναίκα κρίθηκε ένοχη για υπόθαλψη εγκληματία, επειδή δεν ενημέρωσε τις Αρχές ούτε εμπόδισε τον οδηγό να εγκαταλείψει τον τόπο του δυστυχήματος. Η ποινή που της επιβλήθηκε είναι φυλάκιση δύο ετών, μετατρέψιμη προς 10 ευρώ ημερησίως, σύμφωνα με την απόφαση του δικαστηρίου .

Η συνοδηγός δεν εμφανίστηκε στο ακροατήριο και εκπροσωπήθηκε από τον δικηγόρο της, ο οποίος υποστήριξε ότι η κατηγορούμενη βρισκόταν σε κατάσταση φόβου και σοκ, χαρακτηρίζοντάς την «όμηρο ενός ανθρώπου που θέρισε μια κοπέλα και την εγκατέλειψε». Οι γονείς της Έμμας, που βρέθηκαν ξανά στα δικαστήρια δύο χρόνια μετά την καταδίκη του οδηγού σε κάθειρξη 16,5 ετών, τόνισαν ότι συνεχίζουν τον αγώνα τους για τη δικαίωση της μνήμης της κόρης τους.

Η 21χρονη φοιτήτρια της Κτηνιατρικής είχε νοσηλευτεί για πέντε ημέρες στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Παπαγεωργίου, όπου τελικά υπέκυψε στα τραύματά της. Με αξιοθαύμαστη γενναιοδωρία, η οικογένειά της αποφάσισε να δωρίσει τα όργανά της, χαρίζοντας ζωή σε άλλους συνανθρώπους.

Η υπόθεση παραμένει ανοιχτή σε δεύτερο βαθμό για τον οδηγό, καθώς η εκδίκαση της έφεσης έχει μετατεθεί για το φθινόπωρο.