Θεσσαλονίκη: Σοβαρό εργατικό ατύχημα σε γαλακτοβιομηχανία – Μάχη για τη ζωή δίνει 49χρονος
Σοβαρό εργατικό ατύχημα σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης σε εργοστάσιο στη Δυτική Θεσσαλονίκη, προκαλώντας κινητοποίηση των αρχών και έντονη ανησυχία στους εργαζομένους. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ένας 49χρονος άνδρας τραυματίστηκε σε γαλακτοβιομηχανία στα Κουφάλια, με τις συνθήκες του περιστατικού να διερευνώνται. Ο τραυματίας υπέστη κατάγματα και μεταφέρθηκε άμεσα στο εφημερεύον Γενικό Νοσοκομείο «Παπανικολάου», όπου νοσηλεύεται σε σοβαρή αλλά σταθερή κατάσταση.
Το ΕΚΑΒ ανέφερε ότι στο σημείο έσπευσαν διασώστες και ιατρός, εφαρμόζοντας εξειδικευμένη υποστήριξη σύμφωνα με τα διεθνή πρωτόκολλα διαχείρισης τραύματος. Στην επιχείρηση συμμετείχε μία Κινητή Ιατρική Μονάδα και ένα συμβατικό ασθενοφόρο, εξασφαλίζοντας την ταχεία μεταφορά του 49χρονου στο νοσοκομείο για περαιτέρω αντιμετώπιση.
Οι αρχές εξετάζουν τα αίτια του ατυχήματος, ενώ η ανακοίνωση του ΕΚΑΒ εκφράζει ευχές για πλήρη ανάρρωση. Το περιστατικό αναδεικνύει για ακόμη μία φορά τη σημασία της αυστηρής τήρησης μέτρων ασφάλειας στους χώρους εργασίας.
by: