Θεσσαλονίκη: Συλλήψεις για μέθη και καταδίωξη 17χρονου
Σε τρία διαφορετικά περιστατικά μέσα σε λίγες ώρες απασχόλησαν τις αστυνομικές αρχές της Θεσσαλονίκης τα ξημερώματα της Κυριακής. Δύο οδηγοί συνελήφθησαν στο κέντρο της πόλης για οδήγηση υπό την επήρεια μέθης, ενώ στον Εύοσμο σημειώθηκε καταδίωξη ανήλικου μοτοσικλετιστή που κατέληξε επίσης σε σύλληψη .
Σύμφωνα με τη Διεύθυνση Τροχαίας, μια 54χρονη αλλοδαπή και ένας 53χρονος ημεδαπός εντοπίστηκαν να οδηγούν σε κατάσταση μέθης κατά τη διάρκεια ελέγχων ρουτίνας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Οι αστυνομικοί προχώρησαν άμεσα στη σύλληψή τους, ενώ σε βάρος τους σχηματίστηκαν δικογραφίες για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Την ίδια ώρα, στον Εύοσμο, ένας 17χρονος που οδηγούσε δίκυκλο αρνήθηκε να σταματήσει σε σήμα αστυνομικών και επιχείρησε να διαφύγει. Κατά την καταδίωξη πραγματοποίησε επικίνδυνους ελιγμούς και παραβίασε ερυθρούς σηματοδότες, πριν τελικά ακινητοποιηθεί και συλληφθεί από τα στελέχη της Τροχαίας .
Οι τρεις συλληφθέντες οδηγήθηκαν στις αρμόδιες αρχές, ενώ οι έρευνες συνεχίζονται στο πλαίσιο της εντατικοποίησης των ελέγχων για την οδική ασφάλεια στη μητροπολιτική περιοχή.
by: