Κοινωνία & Πολιτική

Θεσσαλονίκη Τριανδρία: Φύτευση 1.000 Νέων Δέντρων και Ενίσχυση του Αστικού Πρασίνου

Η Τριανδρία στη Θεσσαλονίκη απέκτησε μια σημαντική «ανάσα» πρασίνου, καθώς φυτεύτηκαν 1.000 νέα δέντρα, σε μια δράση που συγκέντρωσε περίπου 150 εθελοντές. Η πρωτοβουλία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης με τη δράση «Όλοι Μαζί Μπορούμε» και τη Διεύθυνση Αναδασώσεων Κεντρικής Μακεδονίας, ενισχύοντας τον στόχο για περισσότερους πράσινους χώρους σε κάθε γειτονιά.

Η συγκεκριμένη δενδροφύτευση αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου προγράμματος που έχει ήδη φτάσει τις 20.000 νέες φυτεύσεις τους τελευταίους μήνες. Η συμμετοχή των πολιτών, παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες, δείχνει την αυξανόμενη ευαισθητοποίηση γύρω από την κλιματική αλλαγή και την ανάγκη για βιώσιμες πόλεις.

Η ενίσχυση του πρασίνου στη Θεσσαλονίκη συμβάλλει στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, στη βελτίωση της ποιότητας ζωής και στη δημιουργία πιο φιλικών δημόσιων χώρων. Πρόκειται για μια δράση που αναμένεται να έχει μακροπρόθεσμα οφέλη για κατοίκους και επισκέπτες.

 

  • Ποιοι γιορτάζουν;

  • Διαβάζουν τώρα

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Δημοφιλή άρθρα