Βαριά πρόστιμα σε δικυκλιστές στη Θεσσαλονίκη
Ειδήσεις

Θεσσαλονίκη: Βαριά πρόστιμα σε 210 δικυκλιστές για υπερβολική ταχύτητα

Εντατικοί έλεγχοι της Τροχαίας στη Θεσσαλονίκη αποκάλυψαν εκατοντάδες παραβάσεις ορίου ταχύτητας, με 210 δικυκλιστές να εντοπίζονται να κινούνται με ταχύτητες πολύ πάνω από τα επιτρεπόμενα όρια . Τα ραντάρ κατέγραψαν ακόμη και περιπτώσεις που ξεπερνούσαν τα 150 χλμ./ώρα, μετατρέποντας την περιφερειακή οδό σε επικίνδυνη «πίστα».

Στο διάστημα 6–10 Φεβρουαρίου σημειώθηκαν συνολικά 2.186 παραβάσεις εντός πόλης, ενώ οι αστυνομικοί προχώρησαν σε 25 συλλήψεις οδηγών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών. Στην περιφερειακή, μέσα σε μόλις δέκα ημέρες, καταγράφηκαν 212 παραβάσεις από δίκυκλα και έγιναν δύο συλλήψεις.

Σε μία από τις πιο χαρακτηριστικές περιπτώσεις, μοτοσικλετιστής που οδηγούσε με ιλιγγιώδη ταχύτητα και έκανε επικίνδυνους ελιγμούς τιμωρήθηκε με πρόστιμο 10.800 ευρώ. Οι αρχές τονίζουν ότι οι έλεγχοι θα συνεχιστούν με στόχο τη μείωση των τροχαίων και την προστασία των οδηγών.

  • Ποιοι γιορτάζουν;

  • Διαβάζουν τώρα

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Δημοφιλή άρθρα