Ανακύκλωση των χριστουγεννιάτικων δέντρων
Κοινωνία & Πολιτική

Θεσσαλονίκη: Ξεκινά η αποκομιδή και ανακύκλωση των φυσικών Χριστουγεννιάτικων δέντρων

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενεργοποιεί από Δευτέρα 12 Ιανουαρίου μια ειδική δράση για τη σωστή διαχείριση των φυσικών Χριστουγεννιάτικων δέντρων, δίνοντας στους πολίτες τη δυνατότητα να τα απορρίψουν υπεύθυνα και να συμβάλουν στην ανακύκλωσή τους. Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, πέντε ειδικές σκάφες ογκωδών απορριμμάτων θα τοποθετηθούν σε κομβικά σημεία της πόλης, ώστε η διαδικασία να γίνει εύκολα και οργανωμένα.

Οι κάτοικοι μπορούν να αφήνουν τα δέντρα τους στο Πολιτιστικό Κέντρο Τούμπας, στο Δημαρχείο, στην Αριστοτέλους, στη Μ. Κάλλας και στην Εποπτεία Καθαριότητας Αγίων Πάντων. Για όσους δεν έχουν πρόσβαση στα παραπάνω σημεία, υπάρχει η δυνατότητα απόθεσης δίπλα στους πράσινους κάδους, με παράλληλη ενημέρωση του δήμου μέσω τηλεφώνου ή email.

Τα δέντρα που θα συγκεντρωθούν θα μεταφερθούν στον ΦΟΔΣΑ Κεντρικής Μακεδονίας, όπου θα ανακυκλωθούν, συμβάλλοντας στη μείωση αποβλήτων και στην αξιοποίηση φυσικών πόρων. Πρόκειται για μια δράση που ενισχύει την περιβαλλοντική συνείδηση και προωθεί πρακτικές κυκλικής οικονομίας στην πόλη.