Πράσινο Νεάπολης
Κοινωνία & Πολιτική

Το Πράσινο Παράδειγμα της Νεάπολης Επιστρέφει στο Προσκήνιο

Το «Βρώσιμο Δάσος» της Νεάπολης γίνεται ξανά αφορμή για δημόσιο διάλογο, με μια ανοιχτή εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου, στις 7 μ.μ., στην Αίθουσα “Ελένη Λαζαρίδου” του Μακεδονικού Κέντρου Σύγχρονης Τέχνης .

Η δράση αυτή στοχεύει να επαναφέρει στο επίκεντρο το πώς ξεκίνησε, εξελίχθηκε και μπορεί να συνεχιστεί το πρώτο αστικό βρώσιμο δάσος της Θεσσαλονίκης. Το εγχείρημα, που δημιουργήθηκε μέσα από συνεργασία του δήμου, περιβαλλοντικών φορέων και της σχολικής κοινότητας, αποτέλεσε ένα ζωντανό παράδειγμα συμμετοχικού σχεδιασμού και περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.

Η συζήτηση θα εξετάσει τις προκλήσεις, τις ευκαιρίες και τις δυνατότητες που ανοίγονται για παρόμοιες παρεμβάσεις στον αστικό χώρο, ενώ θα παρουσιαστεί και ντοκιμαντέρ μικρού μήκους για τη διαδρομή του έργου.

Η παρουσία μαθητών και πολιτών υπογραμμίζει τον συλλογικό χαρακτήρα και τη σημασία της βιωματικής μάθησης για μια πιο πράσινη πόλη.