Το xess ότι Η ΑΓΚΑΛΙΑ…???
Η ΑΓΚΑΛΙΑ είναι εκείνη η απλή, ανθρώπινη κίνηση που μας επαναφέρει σε κάτι βαθύτερο από τον εαυτό μας: στη σύνδεση. Δεν χρειάζεται λόγια, ούτε εξηγήσεις· αρκεί να αφεθούμε για λίγα δευτερόλεπτα. Η επαφή δύο σωμάτων γίνεται μια μικρή υπενθύμιση ότι δεν χρειάζεται να είμαστε δυνατοί όλη την ώρα — αρκεί να είμαστε παρόντες.
Καθώς χωράμε μέσα σε μια αγκαλιά, οι σκέψεις μαλακώνουν. Η ένταση λιώνει, η αναπνοή κατεβαίνει πιο χαμηλά, και το σώμα θυμάται πως ξέρει να ηρεμεί όταν νιώθει ασφάλεια. Η αγκαλιά δεν είναι χειρονομία· είναι μια μικρή παύση από τον κόσμο. Μια μετάβαση από το «κρατιέμαι» στο «αφήνομαι λίγο», που μας επιστρέφει πιο γειωμένους, πιο ανθρώπινους.
by: