το xess ότι η αναπνοή
Το XES?

Το xess ότι η αναπνοή…???

Η αναπνοή δεν είναι απλώς λειτουργία· είναι η υπενθύμιση ότι είμαστε ζωντανοί. Είναι η στιγμή που ο αέρας καθαρίζει το μέσα μας. Όπως οι επιστήμονες μιλούν για τη σημασία της συνειδητής αναπνοής, έτσι κι αυτή λειτουργεί σαν μηχανισμός ηρεμίας. Δεν μπορούμε να την παραμελήσουμε, αλλά μπορούμε να την αξιοποιήσουμε.

Και όσο την προσέχουμε, τόσο πιο παρόντες γινόμαστε, γιατί η αναπνοή είναι η γέφυρα που μας οδηγεί από την ένταση στη γαλήνη.