Το XES?

Το xess ότι η ανασκόπηση…???

Η ανασκόπηση δεν είναι απλώς σκέψη· είναι η διαδικασία να κοιτάμε πίσω για να καταλάβουμε πώς φτάσαμε εδώ. Είναι η στιγμή που συνδέουμε τα κομμάτια. Όπως οι επιστήμονες μιλούν για τη σημασία της αυτοπαρατήρησης, έτσι κι η ανασκόπηση λειτουργεί σαν μηχανισμός κατανόησης. Δεν μπορούμε να την παραλείψουμε, αλλά μπορούμε να την αξιοποιήσουμε.

Και όσο την κάνουμε, τόσο πιο συνειδητοί γινόμαστε, γιατί η ανασκόπηση είναι η γέφυρα που μας οδηγεί από το παρελθόν στη σοφία.