Το xess ότι η κατανάλωση…???
Η κατανάλωση δεν είναι απλώς μια πράξη· είναι ο καθρέφτης των αναγκών, των επιθυμιών και των κενών μας. Είναι η στιγμή όπου αποφασίζουμε τι πραγματικά μας λείπει και τι απλώς νομίζουμε ότι λείπει. Όπως οι ειδικοί μιλούν για τη σημασία της συνειδητής επιλογής, έτσι κι η κατανάλωση λειτουργεί σαν ένας εσωτερικός δείκτης ισορροπίας.
Δεν μπορούμε να την αποφύγουμε, αλλά μπορούμε να την κατανοήσουμε. Και όσο την παρατηρούμε, τόσο πιο καθαρά διακρίνουμε τι μας ωφελεί και τι μας βαραίνει, γιατί η κατανάλωση είναι η γέφυρα που μας οδηγεί από την παρόρμηση στη συνειδητότητα.
by: