προσφέρω
Το XES?

Το xess ότι η προσφορά…???

Η προσφορά δεν είναι απώλεια· είναι η στιγμή που δίνουμε κάτι από εμάς και γινόμαστε περισσότεροι. Είναι η πράξη που ενώνει. Όπως οι επιστήμονες μιλούν για τη σημασία της αλτρουιστικής συμπεριφοράς, έτσι κι η προσφορά λειτουργεί σαν μηχανισμός σύνδεσης. Δεν μπορούμε να την προσποιηθούμε, αλλά μπορούμε να την επιλέξουμε.

Και όσο τη ζούμε, τόσο πιο γεμάτοι νιώθουμε, γιατί η προσφορά είναι η γέφυρα που μας οδηγεί από το εγώ στο εμείς.