Το xess ότι η θετική σκέψη…???
Η θετική σκέψη δεν είναι απλώς μια αισιόδοξη ματιά· είναι η ικανότητα να στρέφουμε την ενέργειά μας προς αυτό που μας δυναμώνει. Είναι η στιγμή που επιλέγουμε να δούμε το φως, ακόμη κι όταν γύρω μας επικρατεί θόρυβος και αβεβαιότητα. Όπως οι επιστήμονες μιλούν για τη δύναμη της νοητικής εστίασης, έτσι κι η θετική σκέψη λειτουργεί σαν εσωτερικός μηχανισμός μεταμόρφωσης.
Δεν μπορούμε να την αγγίξουμε, αλλά μπορούμε να τη νιώσουμε. Και όσο την καλλιεργούμε, τόσο περισσότερο αλλάζει ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο. Γιατί η θετική σκέψη είναι η ενέργεια που μας μετακινεί από τη στασιμότητα στη δημιουργία, από την αμφιβολία στη βεβαιότητα, από το «δεν μπορώ» στο «προχωράω». Είναι η γέφυρα που μας οδηγεί από το βάρος της καθημερινότητας στη δύναμη της εσωτερικής μας ισορροπίας.
by: