Το xess ότι ο φόβος…???
Ο φόβος δεν είναι απλώς ένα συναίσθημα· είναι το σήμα κινδύνου που ανάβει μέσα μας όταν κάτι μοιάζει αβέβαιο. Είναι η εσωτερική φωνή που μας προειδοποιεί, αλλά και η σκιά που συχνά μεγαλώνει περισσότερο απ’ όσο χρειάζεται. Όπως οι ειδικοί μιλούν για τη δύναμη της αυτοπαρατήρησης, έτσι κι ο φόβος λειτουργεί σαν καθρέφτης που αποκαλύπτει τι πραγματικά μας αγγίζει.
Δεν μπορούμε να τον εξαφανίσουμε, αλλά μπορούμε να τον κατανοήσουμε. Και όσο τον κοιτάμε χωρίς να τον αφήνουμε να μας κυριεύει, τόσο πιο καθαρά βλέπουμε, γιατί ο φόβος είναι η γέφυρα που μας οδηγεί από την ανασφάλεια στην επίγνωση.
by: