Το xess ότι τα γενέθλια…???
Τα γενέθλια δεν είναι απλώς μια ημερομηνία· είναι μια μικρή παύση που μας θυμίζει πως ο χρόνος δεν περνάει μόνο γύρω μας, αλλά και μέσα μας. Είναι εκείνη η στιγμή όπου όλα ησυχάζουν για λίγο, αφήνοντάς μας να δούμε καθαρότερα ποιοι υπήρξαμε και ποιοι θέλουμε να γίνουμε. Λειτουργούν σαν ένας καθρέφτης που μας δείχνει τις αλλαγές, τις αντοχές και τις ανάγκες μας.
Δεν μπορούμε να τα αγγίξουμε, αλλά νιώθουμε το βάρος και την ελαφρότητά τους μαζί. Κάθε χρόνο φέρνουν μια ήρεμη συγκίνηση, μια ανάμειξη χαράς και σκέψης, σαν να μας ψιθυρίζουν ότι η ζωή είναι και οι στιγμές και ο τρόπος που τις κουβαλάμε. Και όσο τα αναγνωρίζουμε, τόσο καταλαβαίνουμε ότι δεν είναι φόβος, αλλά ευκαιρία για λίγη περισσότερη τρυφερότητα προς τον εαυτό μας.
Τα γενέθλια μας μετακινούν από το «ο χρόνος περνά» στο «τι κάνω με τον χρόνο που περνά». Είναι μια μικρή γέφυρα που μας οδηγεί από την αμφιβολία σε μια πιο καθαρή κατεύθυνση, μια στιγμή όπου η εσωτερική ένταση γίνεται προετοιμασία για το επόμενο βήμα. Μια υπενθύμιση ότι κάθε χρόνος δεν είναι απλώς ένας αριθμός, αλλά μια νέα δυνατότητα να ζήσουμε λίγο πιο αληθινά.
χρόνια σου πολλά ρε ψυχή..
by: