Το xess ότι τα ΝΕΥΡΑ…???
Τα ΝΕΥΡΑ δεν είναι απλώς μια έντονη αντίδραση· είναι η στιγμή που κάτι μέσα μας ξεπερνάει το όριο και μας δείχνει ότι κάτι χρειάζεται προσοχή. Μας υπενθυμίζουν ότι δεν μπορούμε να ελέγχουμε τα πάντα γύρω μας — μόνο το πώς απαντάμε. Είναι η στιγμή που η υπομονή μειώνεται και έρχεται στην επιφάνεια αυτό που πραγματικά μας ενοχλεί.
Δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε, αλλά μπορούμε να τα δούμε σαν ένα σήμα ότι πρέπει να κάνουμε ένα βήμα πίσω. Κι όσο τα αναγνωρίζουμε, τόσο καταλαβαίνουμε ότι δεν είναι καταστροφή, αλλά μια ευκαιρία να βάλουμε όρια και να ξεκαθαρίσουμε τι μας πιέζει. Τα ΝΕΥΡΑ γίνονται τότε μια μικρή παύση: από το «το κρατάω» στο «το αντιμετωπίζω». Μια μετάβαση που μας βοηθά να περάσουμε από την ένταση στη ψυχραιμία και να συνεχίσουμε με πιο καθαρό μυαλό.
by: