Το γέλιο
Το XES?

Το xess ότι το ΓΕΛΙΟ…???

Το ΓΕΛΙΟ δεν είναι απλώς ένα «χαχα». Είναι εκείνη η στιγμή που το σώμα και το μυαλό μας χαλαρώνουν λίγο. Μας θυμίζει ότι, όσο κι αν έχουμε έγνοιες, υπάρχει πάντα κάτι που μπορεί να μας ελαφρύνει. Είναι σαν μια μικρή ανάσα που μας λέει πως δεν χρειάζεται όλα να τα παίρνουμε τόσο βαριά.

Δεν μπορούμε να γελάμε συνέχεια, αλλά μπορούμε να το δεχτούμε όταν έρχεται. Και όσο το αφήνουμε, τόσο καταλαβαίνουμε ότι το γέλιο δεν είναι χαζομάρα· είναι τρόπος να νιώσουμε καλύτερα. Το ΓΕΛΙΟ γίνεται τότε μια μικρή στάση: από το «είμαι σφιγμένος» στο «χαλαρώνω λίγο». Μια αλλαγή που μας βοηθά να φύγει η ένταση και να συνεχίσουμε πιο ήρεμα.

  • Ποιοι γιορτάζουν;

  • Διαβάζουν τώρα

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Δημοφιλή άρθρα