τροχαίο στη Θεσσαλονίκη
Ειδήσεις, Συμβαίνει τώρα

Τροχαίο στη Θεσσαλονίκη: Οδηγός μπήκε στο αντίθετο ρεύμα και εγκατέλειψε το σημείο

Ένα σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, όταν 45χρονος οδηγός πέρασε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας και συγκρούστηκε με διερχόμενο όχημα, προκαλώντας υλικές ζημιές. Σύμφωνα με τις πληροφορίες της αστυνομίας, ο οδηγός εγκατέλειψε το σημείο αμέσως μετά το συμβάν, χωρίς να παράσχει βοήθεια ή να ενημερώσει τις αρχές.

Μετά από αναζητήσεις, εντοπίστηκε και συνελήφθη από το Τμήμα Τροχαίας Χαλκηδόνος, ενώ σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για εγκατάλειψη τροχαίου και επικίνδυνη οδήγηση. Το περιστατικό αναδεικνύει για ακόμη μία φορά την ανάγκη για αυστηρή τήρηση του ΚΟΚ και υπεύθυνη συμπεριφορά στους δρόμους, καθώς τέτοιες ενέργειες μπορούν εύκολα να οδηγήσουν σε τραγικές συνέπειες.

  • Ποιοι γιορτάζουν;

  • Διαβάζουν τώρα

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Δημοφιλή άρθρα