Sfinakia, Συμβαίνει τώρα

«Βιολάντα» – Μαρτυρία υπαλλήλου: «Είχαν πει να λέω ότι η οσμή ήταν από βόθρους»

«Είχαν πει να λέω ότι η οσμή ήταν από βόθρους», κατέθεσε στους ανακριτικούς υπαλλήλους της Πυροσβεστικής εργαζόμενος της επιχείρησης «Βιολάντα», στον οποίο είχε ανατεθεί ο ρόλος του «υδραυλικού άνευ πτυχίου»

  • Ποιοι γιορτάζουν;

  • Διαβάζουν τώρα

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Δημοφιλή άρθρα