Sfinakia, Συμβαίνει τώρα
18 Φεβρουαρίου 2026
«Βιολάντα» – Μαρτυρία υπαλλήλου: «Είχαν πει να λέω ότι η οσμή ήταν από βόθρους»
«Είχαν πει να λέω ότι η οσμή ήταν από βόθρους», κατέθεσε στους ανακριτικούς υπαλλήλους της Πυροσβεστικής εργαζόμενος της επιχείρησης «Βιολάντα», στον οποίο είχε ανατεθεί ο ρόλος του «υδραυλικού άνευ πτυχίου»
by: