Βουνό από Συσκευές: Ποινή με Αναστολή σε 57χρονο
Ποινή φυλάκισης με αναστολή επιβλήθηκε σε έναν 57χρονο στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος εντοπίστηκε να πετά ανεξέλεγκτα οικιακές συσκευές σε υπαίθριο χώρο, δημιουργώντας έναν τεράστιο σωρό από ψυγεία, πλυντήρια και άλλα ογκώδη αντικείμενα. Η υπόθεση έφτασε στο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης, όπου ο κατηγορούμενος κρίθηκε ένοχος για υποβάθμιση περιβάλλοντος.
Σύμφωνα με τις αρχές, η ανεξέλεγκτη απόρριψη αποτελούσε σοβαρό κίνδυνο για τη δημόσια υγεία και το φυσικό περιβάλλον της περιοχής. Παρά την καταδίκη, το δικαστήριο αποφάσισε η ποινή να έχει ανασταλτικό χαρακτήρα, ενώ η υπόθεση αναδεικνύει για ακόμη μία φορά την ανάγκη σωστής διαχείρισης ογκωδών αποβλήτων και αυστηρότερης επιτήρησης τέτοιων περιστατικών.
by: